Πέμπτη 22 Αυγούστου 2013

υποκριτές του κερατά

Σας ενοχλεί η αυλή μου που δεν είναι συμμαζεμένη. Που δεν είναι αλειμμένη σαν και την δική σας. Σας ενοχλεί που ο φράχτης μου δεν είναι περιποιημένος σαν και τον δικό σας. Και μου κάνετε και παρατηρήσεις. Πως πρέπει επιτέλους να τα συμμαζέψω. Να τα ομορφύνω. Να μην χαλάνε την συνέχεια της εικόνας.Είναι παράταιρη η αυλή μου ανάμεσα στις δικές σας.Δεν ρωτήσατε όμως αν προηγούνται άλλες εργασίες. Αν είναι εντάξει το σπίτι. Τα ηλεκτρολογικά του.. Τα υδραυλικά του. Δεν ρωτήσατε αν έχω εγώ ως άτομα κάποιες ανάγκες. Το παιδί μου. Το αδειανό μου στομάχι δεν σας ενοχλεί - δεν φαίνεται.
Εγώ όμως δεν πέταξα ποτέ ούτε ένα κλωναράκι έξω από τον φράχτη μου. Ούτε ένα σκουπιδάκι. Ούτε φυσικά και τις ακαθαρσίες του σκύλου μου. Σε αντίθεση με σας που δίνεται εντολή στους κηπουρούς σας να πετάνε τα όσα μαζεύουν μέσα από την αυλή έξω από τον φράχτη. Και γίνεται απ' έξω από τους φράχτες σας του κουτρούλη ο γάμος ... ακόμα και τις ακαθαρσίες των σκυλιών σας τις πετάτε απλά πάνω από τους φράχτες σας - όσοι δεν ανοίγετε (ακόμα ευκολότερο) τις νύχτες τις αυλόπορτες για να μην λερώνουν τα ζωντανά μέσα ....
Αλλά είναι παράταιρη η δική μου αυλή γιατί δεν προλαβαίνω να την καλλωπίσω όπως θα ήθελα, αναγκασμένη να φροντίζω για την επιβίωσή μου κάτω από τις συνθήκες που ΕΣΕΙΣ δημιουργήσατε. Με την αδιαφορία σας για ό, τι συμβαίνει πέρα από τον οπτικό σας ορίζοντα. Με την αδιαφορία σας για ό, τι πστεύετε πως δεν σας αφορά.
Είμαι παράταιρη εγώ και δεν είστε παράταιροι εσείς με το υποκριτικό σας ενδιαφέρον .... που βρομίζετε τα πάντα εκτός από τις αυλές και τα σπίτια σας, ακόμα και τις ψυχές, υποκριτές του κερατά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου