Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2012

ΕΓΩ ΕΣΥ Ο ΑΛΛΟΣ



Ελένη Κεχρή


Έκαναν τη χώρα μου τριτοκοσμική ,θέλουν να με δουν με σκυμμένο κεφάλι,προσπαθούν να με υποτάξουν,οτι ελληνικό τους ενοχλεί.Τα δικά μας πολιτικά τομάρια είναι έτοιμα για το ξεπούλημα.Μπορεί να πεινάω,μπορεί να κρυώνω, μπορεί να χάσω τους κόπους μιας ζωής,αλλά δεν θα τους περάσει.Όλο αυτό το κακό εμένα δεν με ρίχνει κάτω,αντίθετα με δυναμώνει κάθε μέρα και πιο πολύ,σφίγγω τις γροθιές μου πιο δυνατά  ΕΓΩ ΕΣΥ Ο ΑΛΛΟΣ είμαστε οι μόνοι που έχουμε τη δύναμη να γκρεμίσουμε το άθλιο πολιτικό σύστημα.Κόμματα και οικογενειοκρατία, μας κατέστρεψαν,άνοιξαν τις πόρτες της Ελλάδας στα κοράκια (φίλους),αποκομίζοντας απ'αυτό το αλισβερίσι προσωπικά και κομματικά κέρδη.Αφού λοιπόν έκαναν τη χώρα μου τριτοκοσμική και δεν καταλαβαίνουν ελληνικά ,εγώ τους λέω ΟΥΜΠΟΥΝΤΟ (ΥΠΑΡΧΩ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ.....!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου