Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013

Η Φούσκα της Προσδοκίας.



Σήμερα που πήγαμε με τα παιδιά περίπατο με το σχολείο συζητούσα με έναν συνάδελφο οικονομολόγο για την γενικότερη 'αισιοδοξία" αλλά και το πώς φαίνεται να υπάρχει "κίνηση στην αγορά" ενώ η οικονομική κατάσταση είναι χειρότερη από πριν.
Μου είπε κάτι και σας το γράφω και σας.
Μου είπε ότι οφείλεται στη 'φούσκα της προσδοκίας"
Δλδ, μου είπε, υπάρχει μια κινητικότητα που δεν οφείλεται σε ρευστό, σε πραγματικό χρήμα, αλλά στην ελπίδα ότι αυτός που αγοράζει κάτι θα το πληρώσει κάποια στιγμή, την ίδια προσδοκία έχει και ο έμπορος και ο αγοραστής κυρίως στην επαρχία όπου και γνωρίζονται και τα βερεσέδια πάνε σύννεφο.
Μου είπε ότι αυτό δεν θα κρατήσει πολύ και μόλις σκάσει ΚΑΙ αυτή η φούσκα θα υπάρξει συντριβή της παραπέουσας και ημιθανούς οικονομίας μας.
Επίσης μου είπε ότι ΑΠΑΝΤΕΣ οι ιδιώτες επαγγελματίες, εργολάβοι και επιχειρηματίες μικροί και μεγάλοι ευελπιστούν ότι θα πάρουν λεφτά απ΄το ΕΣΠΑ, ξεχνώντας ότι ο κος Μηταράκης με νόμο εξίσωσε τους γερμανικούς ΟΤΑ με τους ελληνικούς και αν μετρήσεις τα ποιοτικά τους χαρακτηριστικά θα πάρουν όλα τα έργα μέσω ΕΣΠΑ εκείνοι.
Ιδού λοιπόν μία λογική εξήγηση και την καταθέτω.
Της δίνω τον τίτλο που έδωσε και ο φίλος Μανόλης: Η Φούσκα της Προσδοκίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου